Home
Home Dezvaluirea informatiei Realizarea gajului Site map
  24 mai 2017
Русский   English
  Cautare:  
 
  Cautare avansata:  
Persoane juridice
Persoane fizice-consumatori
Servicii electronice
Debitare Directa - Autopay
Telebank-Alerter
Wap-Banking
SMS-Banking
Contact-Center
ECB-online
ECB-email
ECB-informer
TeleBank - WEB
TeleBank - CRIS
TeleBank - Call Center
Tarife
Promotii active

Intrare în TELEBANK
Sistemul de deservire bancara multicanal

REALIZAREA GAJULUI
Oferte speciale

Cariera
Functii vacante

Calculator de credit
Calculator de credit

Calculator de depozite
Calculator de depozite

Oferta de monede comemorative
Oferta de monede comemorative

3D Secure
Securitatea cumparaturilor prin internet efectuate cu cardurile bancare
mun.Chişinău, MD-2001
str. Ismail, 33
Telefon - 0 800 500 20, Pentru apelurile de peste hotare (+373 22) 500-200
Fax: (+373 22) 54-88-27
Support Card 24/24 (+373 22) 500-220
E-mail: info@ecb.md, antifrauda@ecb.md
Telex:163278 ECBMD MD
SWIFT CODE: ECBMMD2X
C/F 1002600020056
TVA 0204705
SERVICII ELECTRONICE

TeleBank - Call Center

BC "EuroCreditBank" S.A. perfecționeazăși mărește încontinuu spectrul serviciilor acordate.

Din iunie 2000 vă oferim un mijloc principial nou de deservire a Clientului de către Bancă prin intermediul telefonului.


Cu ajutorul lui aveți posibilitatea să aflați despre încasări, efectuarea plăților și mărimea soldului în cont.


În afară de aceasta vă puteți informa despre condițiile generale de deservire, ratele de schimb, inclusiv cele ale BNM, și a celor existente în cadrul BC "EuroCreditBank" S.A. în numerar și virament și la dorință, ratele interbancare din sistemul Reuters și tarifele practicate de bancă.


Serviciul dat vă permite să accesați din orice loc, rapid, informația de care aveți nevoie.


Pentru aceasta este destul să vă înregistrați numind numărul Dvs de înregistrare și Pin codul la centrala băncii la numărul de telefon (22) 500-200.


Pentru a primi un număr de înregistrare și Pin codul este necesar să faceți o cerere în scris și în câteva minute veți fi conectat la Sistemul de Deservire Telefonică (SDT).


Unicatul sistemului constă în faptul că la prima legătura a Clientului cu SDT are loc un regim de testare în decursul căruia Clientului îi sunt comunicate totalitatea mijloacelor de identificare


Primul în Moldova și cel mai comod sistem de deservire automatizată vă permite în timp real să primiți extrasul curent din cont în regim vocal, sau prin fax sub formă de copie fax.


Cu ajutorul lui veți avea posibilitatea să aflați despre încasări, efectuarea plăților și mărimea soldului în cont


În afară de aceasta aveți posibilitatea să primiți extrasul din oricare zi precedentă


Serviciul dat vă permite să accesați din orice loc și rapid informația de care aveți nevoie.


Pentru aceasta este suficient să apelați la centrala telefonică a băncii la numărul de telefon 0 (22) 500-201 și să formați numărul de înregistrare și Pin Codul Dvs.


Sistemul de deservire automatizată funcționează non-stop.


Pentru a vă bucura de sistemul dat e nevoie de a avea un aparat de telefon cu regim "TON".


Sistemul este instalat gratuit .

 

 

Cerere pentru schimbarea mijloacelor de identificare.

Tarife pentru servicii electronice

Stiia-ti oare ca ...

Dispozitia de plata predata Bancii prin sistema ECB-Online va costa de 2 ori mai putin.

 
detalii

© 2004 All rights reserved by BC "EuroCreditBank" SA webm@ster