searchclose menu
Deschiderea conturilor curente persoanelor juridice

Banca deschide conturi clienților pe baza aplicării formularului și a documentelor stabilite în conformitate cu legislația în vigoare.

Banca va furniza clientului extrasele din cont pentru fiecare zi bancară în momentul efectuării tranzacțiilor. La cererea clientului, extrasele din cont pot fi expediate prin poșta electronică, fax sau prin alte mijloace de livrare (conform informațiilor furnizate de client).

Documente necesare pentru deschiderea contului curent – persoane juridice rezidente:

  • cererea de deschidere a contului;
  • fișa cu specimene de semnături și amprenta ștampilei confirmată de persoana responsabilă a băncii sau legalizată notarial;
  • documentul de constituire (actul constitutiv, statutul, regulamentul);
  • decizia de înregistrare a modificărilor de date din Registrul de stat al persoanelor juridice/întreprinzătorilor individuali;
  • extras din Registrul de stat al persoanelor juridice, eliberat de către entitatea abilitată cu dreptul de înregistrare de stat;
  • actele de identitate ale persoanelor stipulate îi fișa cu specimene de semnături și amprenta stampilei și a persoanei împuternicite care prezintă documentele pentru deschiderea contului;
  • documente oficiale ce permit determinarea si identificarea beneficiarului efectiv sau a controlului efectiv, cât și actele de identitate ale beneficiarilor efectivi;
  • extras din ordin privind împuternicirile persoanelor din fisa cu specimene de semnături și amprenta ștampilei (dupa caz);
  • autorizația eliberată de către MF al RM - doar pentru institutiile publice finanțate din buget;
  • chestionarul clientului – persoana juridică;
  • alte documente la solicitarea băncii.

Documente necesare pentru deschiderea contului curent – persoane juridice nerezidente:

  • cererea de deschidere a contului;
  • fișa cu specimene de semnături și amprenta ștampilei confirmată de persoana responsabilă a băncii sau legalizată notarial;
  • documentul de constituire (actul constitutiv, statutul, regulamentul);
  • documentul care confirmă înregistrarea de stat a persoanei juridice nerezidente în țara de proveniență conform legislației în vigoare a țării de reședință;
  • certificatul de atribuire a codului fiscal sau copia documentului recunoscut ca atare;
  • extras din Registrul de stat al persoanelor juridice, eliberat de către entitatea abilitată cu dreptul de înregistrare de stat;
  • decizia de înregistrare sau ultima modificăre a datelor din Registrul de stat al persoanelor juridice;
  • actele de identitate ale persoanelor incluse în fișa cu specimene de semnături și amprenta stampilei și a persoanei împuternicite care prezintă documentele pentru deschiderea contului;
  • documente emise deautoritățile abilitate ce permit determinarea beneficiarului efectiv sau a controlului efectiv, căt îi actele de identitate ale beneficiarilor efectivi;
  • extrs din ordin privind împuternicirile persoanelor din fisa cu specimene de semnături;
  • chestionarul clientului – persoana juridică;
  • alte documente la solicitarea băncii.

Documente necesare pentru deschiderea contului provizoriu:

  • cerere de deschidere a contului;
  • certificat constatator eliberat de organul înregistrării de stat (ASP), care confirmă acceptul cererii pentru înregistrare și mărimea portofoliului inițial care urmează a fi depus;
  • rezoluția privind emisiunea de valori mobiliare (la crearea unei societăți pe acțiuni);
  • actul de identitate al persoanei care depune documentele pentru deschiderea contului;
  • alte documente solicitate de bancă.

Plăţi în monedă naţională şi în valută străină

BC EuroCreditBank S.A. efectuează transferuri de credit în monedă naţională cu utilizarea tuturor instrumentelor de plată prevăzute de Sistemul Automatizat de Plăţi Interbancare (SAPI).

Plăţi programate

În cazul încasărilor de la mai mulţi plătitori, în scopul reducerii timpului şi costurilor aferente monitorizării acestora, banca propune clienţilor săi produsul Debit Direct, prin care banca, în baze contractuale, preia funcţia de efectuare şi monitorizare a plăţilor din conturile plătitorilor - beneficiari de servicii.

Plătile pot fi procesate în format electronic prin sistemul de deservire bancară la distanţă ECB-Online, reducând timpul executării şi costurile aferente.

Tarife

Telefonul nu este validat