Vrei să devii un profesionist în sfera bancară și sa-ți faci visul să devină realitate?
Vino și vei interacționa cu cei mai fideli clienți și cei mai buni profesioniști, oameni de încredere, inteligenți și ambițioși. Unde există etică corporativă, grijă pentru angajați.
La noi ai parte de multe beneficii: te asteaptă carieră bancară, ambianță de lucru într-o echipă prietenoasă, salariu motivant, instruire gratuită (traininguri și dezvoltare personală, perfecționare continuă).
Iți vei perfecționa engleză la cursurile de limbă engleză, îti vei întări sănătatea la înot, volei, baschet etc…Si multe alte oportunitați.
Vei rămîne mulțumit de perspectivele și succesele tale obținute aici.
Te așteptăm cu drag în echipa noastră.
POSTURI VACANTE:
Beneficii:
- Primă de performanță în funcție de rezultatele obținute;
- Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională;
- Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist.
Responsabilități:
- Executarea operaţiunilor de încasare, eliberare, păstrare şi evidenţă a numerarului;
- Gestionarea conturilor bancare;
- Efectuarea operaţiunilor de schimb valutar;
- Efectuarea transferurilor băneşti internaţionale;
- Deservirea conturilor de depozit.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare sau medii de specialitate;
- Gândire logică şi capacitate de lucru cu cifrele;
- Abilităţi de vânzare a produselor bancare, de comunicare cu clienţii;
- Cunoaşterea limbii române şi ruse;
- Operare PC MS Office;
- Responsabilitate, onestitate.
Funcția este localizată în: orașul Chișinău (Râșcani).
Expediază CV-ul la adresa hr@ecb.md, indicând funcția pentru care candidezi.
Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate.
În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.
Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa EuroCreditBank!
BC „EuroCreditBank” S.A. caută un lider cu experiență pentru poziția de Șef al Direcției Tehnologii Informaționale și Dezvoltare.
Dacă ai o viziune strategică în domeniul IT, experiență solidă în coordonarea proiectelor tehnologice complexe și îți dorești să contribui la modernizarea și dezvoltarea infrastructurii informatice a băncii, te invităm să aplici pentru această funcție de nivel managerial.
Responsabilități:
- Gestionarea activității Direcției Tehnologii Informaționale și Dezvoltare
- Asigurarea activității stabile și neîntrerupte a sistemului informațional al băncii;
- Elaborarea planului de perspectivă a Direcției Tehnologii Informaționale și Dezvoltare;
- Elaborarea și implementarea tehnologiilor noi informaționale și bancare în activitatea băncii;
- Organizarea procesului de dirijare a configurărilor;
- Organizarea procesului de gestiune a datelor, configurărilor, modificărilor în sistemul informațional al băncii etc.
Cerinţe faţă de candidat:
- Experiența la un post similar minim 5 ani;
- Studii superioare în domeniul IT;
- Cunoașterea limbii engleze;
- Cunoașterea perfectă a limbilor română şi rusă;
- Excelente abilități de comunicare şi organizare;
- Responsabilitate, onestitate.
Ce oferim:
- Pachet salarial competitiv;
- Programe de instruire și dezvoltare profesională continue;
- Mediu de lucru profesionist și echipă prietenoasă;
- Oportunități reale de creștere în cadrul băncii;
- Funcția este localizată în: centrul orașului Chișinău.
Trimite CV-ul tău la: hr@ecb.md
Te rugăm să indici în subiectul e-mailului funcția pentru care aplici.
Vor fi contactate doar persoanele selectate pentru interviu. CV-ul tău ar putea fi analizat și în contextul altor oportunități disponibile în cadrul Băncii.
Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa BC„EuroCreditBank” SA!
Căutăm o persoană organizată, discretă și orientată spre detalii, care să asigure suport administrativ de înalt nivel în activitatea conducerii executive.
Responsabilități:
- Organizarea și coordonarea ședințelor Comitetului de Conducere;
- Pregătirea ordinii de zi și a materialelor pentru ședințe;
- Redactarea și gestionarea proceselor-verbale și deciziilor adoptate;
- Asigurarea conformității procedurale a activităților comitetului;
- Gestionarea comunicării administrative între comitet și alte structuri ale băncii;
- Arhivarea și păstrarea documentelor cu caracter confidențial;
- Monitorizarea îndeplinirii sarcinilor plasate către subdiviziunile băncii.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare finalizate (juridic, economic sau administrație publică – constituie avantaj);
- Experiență relevantă într-un post administrativ sau de secretariat executiv (experiența în domeniul bancar va fi un avantaj);
- Excelente abilități de organizare, comunicare scrisă și verbală;
- Cunoașterea normelor de guvernanță corporativă și a cadrului legal aferent;
- Confidențialitate, atenție la detalii, responsabilitate ridicată;
- Competențe de lucru cu MS Office și instrumente de gestiune documentară;
- Cunoașterea limbii române (obligatoriu), engleză – nivel mediu (constituie avantaj).
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv
- Posibilități de avansare și dezvoltare a carierei în cadrul companiei.
- Dezvoltarea și îmbunătățirea competențelor profesionale.
- Locație: birou situat în centrul orașului Chișinău, într-o zonă accesibilă și dinamică.
Te invităm să expediezi CV-ul la adresa hr@ecb.md, menționând funcția pentru care aplici. Vor fi contactate doar persoanele selectate pentru interviu. De asemenea, CV-ul tău va fi luat în considerare și pentru alte poziții disponibile în cadrul băncii, dacă va fi cazul.
Îți mulțumim pentru interesul acordat și așteptăm cu nerăbdare să te alături echipei BC „EuroCreditBank” SA!”