Vrei să devii un profesionist în sfera bancară și sa-ți faci visul să devină realitate?
Vino și vei interacționa cu cei mai fideli clienți și cei mai buni profesioniști, oameni de încredere, inteligenți și ambițioși. Unde există etică corporativă, grijă pentru angajați.
La noi ai parte de multe beneficii: te asteaptă carieră bancară, ambianță de lucru într-o echipă prietenoasă, salariu motivant, instruire gratuită (traininguri și dezvoltare personală, perfecționare continuă).
Iți vei perfecționa engleză la cursurile de limbă engleză, îti vei întări sănătatea la înot, volei, baschet etc…Si multe alte oportunitați.
Vei rămîne mulțumit de perspectivele și succesele tale obținute aici.
Te așteptăm cu drag în echipa noastră.
POSTURI VACANTE:
Beneficii:
- Primă de performanță în funcție de rezultatele obținute;
- Facilități sportive pentru promovarea unui stil de viață sănătos și activ;
- Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională;
- Proiecte inovative și ambițioase;
- Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist.
Responsabilități:
- Executarea operaţiunilor de încasare, eliberare, păstrare şi evidenţă a numerarului;
- Gestionarea conturilor bancare;
- Efectuarea operaţiunilor de schimb valutar;
- Efectuarea transferurilor băneşti internaţionale;
- Deservirea conturilor de depozit.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare sau medii de specialitate;
- Gândire logică şi capacitate de lucru cu cifrele;
- Abilităţi de vânzare a produselor bancare, de comunicare cu clienţii;
- Cunoaşterea limbii române şi ruse;
- Operare PC MS Office;
- Responsabilitate, onestitate.
Expediază CV-ul la adresa , indicând funcția pentru care candidezi.
Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.
Îți mulțumim pentru interes și t
echipa BC,,EuroCreditBank” SA!
Beneficii:
- Proiecte inovative și ambițioase;
- Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională;
- Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist;
- Facilități sportive pentru promovarea unui stil de viață sănătos și activ.
Responsabilităţi principale:
- Asigurarea neîntreruptă a funcţionării serverelor băncii, sucursalelor şi agențiilor.
- Întreţinerea funcţionării normale a reţelelor locale de calculatoare a băncii, sucursalelor şi agențiilor, expansiunea lor în cazul necesităţii conectării a noilor locuri de muncă.
- Efectuarea copiilor de rezervă a informaţiei bancare electronice.
- Asigurarea funcţionării serverelor poştei electronice.
- Acordarea şi întreţinerea funcţionalităţii aplicaţiilor de sistem pe servere şi la locurile de muncă a utilizatorilor.
- Asigurarea funcţionării serverelor virtualizate.
- Asigurarea funcţionării protecției antivirus, inclusiv servere și stații de lucru.
- Delimitarea drepturilor de acces a utilizatorilor la resursele reţelei, conform documentelor primite din secţia de securitate.
- Înregistrarea utilizatorilor noi a reţelei, blocarea la timp şi eliminarea ulterioară a utilizatorilor concediaţi, conform documentelor primite din secţia resurse umane.
- Setarea programelor de sistem şi aplicative la locurile de muncă.
- Aplicarea la timp a corectărilor şi a versiunilor noi a programelor de sistem şi aplicative.
- Studierea şi implementarea tehnologiilor avansate, a noilor programe de sistem, de reţea şi aplicative.
- Elaborarea și pregătirea la timp a schemelor și instrucțiunilor pentru echipamentele și comunicațiile utilizate în bancă.
Cerinţe faţă de candidat:
- Studii superioare tehnice.
- Este binevenită experiența într-o bancă și/sau altă organizație mare pe o poziție similară.
- Diligență, punctualitate, disciplină, responsabilitate, capacitate de studiu.
- Acuratețe și atitudine serioasă față de obligațiunile de serviciu.
- Abilități de comunicare, capacitate de lucru în echipă.
Funcția este localizată în: centrul orașului Chișinău.
Expediază CV-ul la adresa hr@ecb.md, indicând funcția pentru care candidezi.
Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.
Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa BC„EuroCreditBank” SA!
Beneficii:
- Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională;
- Proiecte inovative și ambițioase;
- Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist;
- Facilități sportive pentru promovarea unui stil de viață sănătos și activ.
Responsabilităţi principale:
- Analiza indicatorilor financiari ai băncii în corespundere cu actele normative în vigoare;
- Prognozarea modificării indicatorilor financiari, în sensul îmbunătăţirii sau înrăutăţirii, în dependenţă de prognoza riscului creditar şi alte circumtanţe care pot influenţa evoluţia indicatorilor;
- Estimarea sistematică a rezultatelor financiare şi determinarea vulnerabiliţăţii băncii faţă de anumite riscuri financiare;
- Analiza și identificarea situaţiilor de risc în procesul de monitorizare a indicatorilor financiari şi încadrarea în limitele şi exigenţele stabilite de actele normative ale BNM şi cele interne;
- Prognozarea potenţialului risc care poate apărea în cazul influenţei crizelor economice în ţările vecine sau altor ţări, în cazul riscului politic şi riscului de ţară şi determinarea mărimii riscului;
- Examinarea consecinţelor şi determinarea mărimii riscului la care se supune banca în urma implementării produselor noi şi modificării ratelor dobînzii.
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare cu profil economic;
- experiență în domeniul bancar cel puțin 3 ani;
- abilitatea de analiză, planificare, sinteză şi expunere coerentă a concluziilor;
- competenţe de orientare spre procese şi rezultat;
- cunoaşterea limbilor română și rusă, engleza-avantaj.
Funcția este localizată în: centrul orașului Chișinău.
Expediază CV-ul la adresa , indicând funcția pentru care candidezi.
Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.
Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa BC,,EuroCreditBank” SA!
Benefiii:
- Primă de performanță în funcție de rezultatele obținute;
- Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională;
- Proiecte inovative și ambițioase;
- Facilități sportive pentru promovarea unui stil de viață sănătos și activ;
- Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist.
Responsabilități:
- Deservirea calitativă a clienților băncii
- Analiza economico-financiară a potențialilor debitori în scopul determinării creadibilității acestora și monitorizarea continuă a creditelor eliberate;
- Cunoașterea produselor/ serviciilor, consultarea clienților în domeniul produselor și serviciilor băncii;
- Promovarea și vânzarea produselor/serviciilor Băncii cu respectarea procedurilor/reglemantărilor aferente, precum și consultarea calitativă a clienților existenți și potențiali privind acestea;
- Îmbunătățirea continua a performanților individuale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare universitare în domeniul economic;
- Excelențe abilități de comunicare;
- Orientare spre deservirea excelentă a clienților;
- Cunoașterea perfectă a limbilor română și rusă;
- Operarea PC MS Office;
- Responsabilitate, onestitate.
Funcția este localizată în: centrul orașului Chișinău.
Expediază CV-ul la adresa , indicând funcția pentru care candidezi.
Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.
Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa BC,,EuroCreditBank” SA!